شرکت بهین تاش

شرکت بهین تاش

اولین تولید کننده غذای حیوانات خانگی در ایران
شرکت بهین تاش

شرکت بهین تاش

اولین تولید کننده غذای حیوانات خانگی در ایران

اولین سمینار آموزشی کیفیت سلامت درجزیره کیش

اولین سمینار آموزشی کیفیت سلامت درجزیره کیش توسط شرکت رام کیش با حضور جناب آقای دکتر امینی معاونت موسسه بین المللی سگ ایران و نماینده IKC در ایران
با سپاس از @kish_kennel در برگزاری این سمینار در جزیره کیش و ارزوی موفقیت بیشتر برای این مجموعه محترم .

@nutripetir

کیش چنل

معرفی نژاد آزاواخ

معرفی نژاد آزاواخ

آزاواخ در منطقه ساحلی از صحرای آفریقا، به عنوان یک سرپرست، شکارچی و همدم به قبایل در آن منطقه بوده است. او برای دره آزاواخ، در صحرای بزرگ آفریقا بوده است. آزاواخ، آرام و مهربان با خانواده های خود هستند، برای محافظت از افراد و اموال مناسب هستند طرفداران آنها را به عنوان ترکیبی فوق العاده از وفادار و مستقل توصیف می کنند.

آوازاخ علاقه زیادی به تعقیب حیوانات، مردم بر روی دوچرخه و یا اسکیت و یا کودکان در حال بازی دارند. در داخل خانه، آنها نسبتا غیر فعال هستند و بیشتردر حال چرت زدن بر روی نیمکت هستند. یک حیاط محصور شده برای آنها مناسب است. آنها حداقل نیم ساعت در روز نیاز به ورزش فعالیت و یا بازی دارند .قد: ۵۸ تا ۸۲ سانتی متر
وزن: ۱۵ تا ۲۵ کیلو گرم
طول عمر: ۱۲ تا ۱۵ سال ووزن در نرها: ( ۱۵-۲۵) کیلو گرم، در ماده ها: ( ۱۵-۲۵) کیلو گرم .

قد در نرها: (۵۸-۸۲) سانتی متر، در ماده ها: (۵۸-۸۲) سانتی متر.ین نژاد برای نگهداری در آپارتمان مناسب است ولی باید در طول روز به میزان کافی فعالیت بدنی داشته باشد. در داخل خانه بسیار آرام است و می توانید این سگ را به راحتی در خانه نگهداری کنید. یک حیاط کوچک یا تراس آپارتمان شما، برای جنب و جوش و انجام فعالیت های بدنی روزانه او کافی است.آزاواخ موهای کوتاه، صاف در انواع رنگ ها، از جمله شن و ماسه روشن به قرمز تیره، سفید، سیاه، آبی، خاکستری، راه راه، خاکستری، الوان رنگ و تمام سایه های قهوه ای از جمله شکلاتی دارد . آزاواخ به برس کشیدن و استحمام بطور منظم نیاز دارد از شامپو خشک و ضد حساسیت استفاده کنید زیرا پوست حساسی دارد.

آیا خوردن بال مرغ برای سگ مضر است ؟

آیا خوردن بال مرغ برای سگ مضر است ؟

بال‌های مرغ با توجه به چربی بالایی که دارند از جذابیت خوبی بین مردم برخوردار هستند اما انجمن پیشگیری از چاقی حیوان خانگی (APOP) هشدار داده است که صاحبان حیوانات در برابر تغذیه سگ یا گربه‌های خانگی در برابر خوردن استخون‌ها بال دقت نموده و چنین غذایی را در برای وعده غذایی حیوانات خانگی خود در نظر نگیرند. این امر به خاط آن است که استخوان مرغ در هنگام خورده شدن توسط حیوانات خانگی ممکن است، شکسته شود و همین شکستگی باعث ایجاد انسداد در رود آن‌ها شده و یا وضع از این هم بدتر شود. پس سعی کنید؛ استخوان بال مرغ را نیز در سبد غذای حیوانات خانگی خود قرار ندهید.